18 Ağustos 2012 Cumartesi

Babam Gidince Annemi Siktim

 Annem hafif balık etli kısa boylu taş bir hatundur. 39 yaşında ama 20liklere taş çıkarır. Göğüsleri büyüktür füze füze :) of o kalçası var ya geçerim arkasına azda olsa o zevk Annemin iç çamaşırları vardır sexi onları koklardım boşalırdım. Sonra bir gece odadan sesler geliyor bir gittim annem inliyor ıhhı hh delikten izledim annemi öyle deli sevişiyordu ki harikaydı.

 Babamın üstüne çıktı hızlı hızlı zıplıyordu çok azgındı bende azdım annemi sikicektim. Bekledim bekledim geldi o gün babam yoktu o günü annem evde çok kısa giyer şort etek askılı body falan sutyende takmazdı. Frikikler veriyordu azdırdı beni gene çağırdı yanına bacaklarını ovdurmak için harikaydı. Ayaklarından başladım ovdum baldırlarına çıktım baktım gözlerini kapamış zevke geliyor. Ayaklarından sonra yaladım onun her yerinden saatlerce siktim götüne amına girdim harikaydı çok azgındı.

12 yorum:

  1. 05434158178 MERT

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tolga yaragim büyüktür azgın seks düşkünü bayanlar saatlerce seks yapmak isteyen bayanlar dul bayanlar ciddi olan bayanlar hadi arayın bekliyorum jigolonuz olurum memnun kalirsiniz hadi arayın bekliyorum 0539 874 15 80

      Sil
    2. Ben murat mersinden bayan kuaforuyum yas 24
      mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
      yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008

      Sil
  2. LM BEN FATIH 05319469334 NUMARAM SEXTE SINIR TANIMAM ALETIM OLDUKCA BUYUK VE BASI IRI 20 60 YAS ARASI BAYANLAR AZGINIM DIYORSANIZ EVIM ARABAM ONCELIKLE INSAN VE YUREGI ONEMLI BENIM ICIN GAYLAR VE UKALA OLANLAR ARAMASIN LUTFEN

    YanıtlaSil
  3. pasifik_3434@hotmail.com istanbul büyükçekmece ve çevresi ekleyin tanışalım

    YanıtlaSil
  4. Slm ben Mert ünüversite mezunu renkli gözlü oldukça yakışıklıyım. Telde veya realde ateşli dakikalar geçirmek isteyen isterik kızları bekliyoruuummm. 0542 395 46 78 Tek şart gizlilik hadi kızlaaarrrr....

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ben tolga ankara cankaya turizimciyim yas 38 boy 170 kilo 79 anal seks yapmak isteyen bayanlar aile ici seks yapmak isteyen bayanlar anne kızı aynı anda sevismek isteyen bayanlar abla bacı aynı anda sevismek isteyen bayanlar esini kendisini aynı anda siktirmek isteyen beyler ozgurce seks fantazi gurup yapmak isteyen bayanlar kobra gibi buyuk kalin damarli yarragimi bogazina kadar sokmak isteyen bayanlar tek gecelik seks yapmak isteyen evli ciftler evli bayanlar yasli genc bakire dul bayanlar got deligini siktirmek isteyen bakire kızlar am yalatmak got deligini yalatmak agzima akitmak agzima bosalmak isteyen bayanlar kol gibi buyuk kalin yarragimi amina got deligine sokmak isteyen memur öğretmen hemsire avukat mimar doktor ev hanimi is kadını yasli genc bakire bayanlar gizlilik guven saygi anlayis medeniyet temizlik durustluk coooooook cook coook cooook coooooook cook coook cooook coooooook onemli ara asla asla kesinlikle pisman olmayacaksin emin ol yeterki insan insan olsun adam olsun merhametli vicdanli olsun gizlilik guven saygi anlayis medeniyet temizlik durustluk olsun 24saat arayabilirsiniz dengesiz kararsiz tutarsiz ne istedigini bilmeyen bayanlar asla asla asla kesinlikle aramasin lütfen lütfen lütfen ankara ankaralı bayanlar arasın lütfen lütfen lütfen ankara ankaralı bayanlar ozelede acik wahatsap var saygilarimla 05373215942

    YanıtlaSil
  6. reelde ankaradan kendi evinde anal sx yapmak tepeden tırnağa yalanmak penis yalamak isteyen bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan müsait yeri olan azgın sxi tangalı türbanlı bayan ariyorum varmı 05445115470 skyp azginbekarhotmailcom gizlilik hijyen güven önemlidir yaş sınırım yok boyu posu kilosu güzel çirkin evli bekar dul genc yaslı nişanlı hamile farketmez sınırlari olmayan sırdaş ve güvenilir azgın bir erkegim

    YanıtlaSil
  7. Telde yada gerçekten gizlilik içinde görüşmek isteyen kızlar 0537 705 2020 whatsaptan karşılıklı foto video atmak isteyen kızlar bekliyorum

    YanıtlaSil
  8. Boşalmak isteyen kızlar 0537 705 2020

    YanıtlaSil