16 Ağustos 2012 Perşembe

Kuzenimi Zorla Siktim

 Selam arkadaşlar ben İzmir'den Serhat size kuzenimi nasıl zorla siktiğimi anlatacağım bir gün annem kuzeni eve yemeğe çağırdı.Kuzenle aramız çok iyidir. Kuzende geldi.(kuzenin adı Tuğçe)konuya gireyim. Yemek yedikten sonra babam ve annem dışarı dolaşmaya gittiler. Kuzenle ben evde yalnızdık.

 Kuzenin üstünde dapdaracık kot ve askılı bulüz vardı. Beni çok tahrik etmişti. Kuzen uzanıp televizyon izlerken bende onu nasıl sikeceğimi düşünüyordum. Kuzenin yanına gittim ve kafamı onun güzel kıçına koyarak uzandım. O da bana güldü bu bana cesaret verdi tabi. Sonra elimi götüne attım ve birden bire Serhat noluyoruz dedi.

 Bende Tuğçe hadi sex yapalım deyince bana hakaret etmeye başladı. Tuttum onu yatağa kadar sürükledim dudaklarına yapışmıştım artık kurtuluşu yoktu artık o da zevk almaya başladı ve kendini rahat bıraktı ve hadi sik beni diye bağırdı. Hemen kotunu çıkardım kıpkırmızı donu vardı bir indirdim donunu tap tazecik am ve taş gibi göt hemen yalamaya başladım sonra bulüzünü çıkardım ve memelerini yaladım artık Tuğçe dayanamıyordu bir soktum amına bir çığlık attı ama ben gelip gidip duruyordum oda zevkten titreyerek kendinden geçiyordu pek fazla zaman geçmeden ikimizde beraber boşaldık.

9 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Efe Efeoglu21 Eylül 2015 00:33
      merhabalar ben efe istanbuldan 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
  2. Anani sikim o zaman :-D

    YanıtlaSil
  3. Bende sktim o kuzenini

    YanıtlaSil
  4. LM BEN FATIH 05319469334 NUMARAM SEXTE SINIR TANIMAM ALETIM OLDUKCA BUYUK VE BASI IRI 20 60 YAS ARASI BAYANLAR AZGINIM DIYORSANIZ EVIM ARABAM ONCELIKLE INSAN VE YUREGI ONEMLI BENIM ICIN GAYLAR VE UKALA OLANLAR ARAMASIN LUTFEN

    YanıtlaSil
  5. pasifik_3434@hotmail.com istanbul büyükçekmece ve çevresi ekleyin tanışalım

    YanıtlaSil
  6. Atesli azmis bir bayan arasin ozele acik 0543 387 49 11

    YanıtlaSil
  7. reelde ankaradan kendi evinde anal sx yapmak tepeden tırnağa yalanmak penis yalamak isteyen bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan müsait yeri olan azgın sxi tangalı türbanlı bayan ariyorum varmı 05445115470 skyp azginbekarhotmailcom gizlilik hijyen güven önemlidir yaş sınırım yok boyu posu kilosu güzel çirkin evli bekar dul genc yaslı nişanlı hamile farketmez sınırlari olmayan sırdaş ve güvenilir azgın bir erkegim

    YanıtlaSil